.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش یوسف نژاد به نطق يك نماینده مجلس

نماینده ساری در واکنش به نطق امروز حمیدرضا رسایی در خصوص اظهارات اخیر خاتمی با تاکید بر اینکه این نطق سراسر توهین است، گفت: از یک روحانی انتظار نمی رفت که در مورد یک روحانی دیگر اینگونه سخن بگوید.

به گزارش مهر، علی اصغر یوسف نژاد در حاشیه جلسه علنی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسایی در نطق خود علنا به سید محمد خاتمی توهین کرد، اظهار داشت: در شان مجلس نیست که از تریبون مقدس آن برای توهین به افراد و شخصیت هایی که در جامعه دارای وجهه ای هستند، استفاده شود.

وی افزود: در مجلس اصولگرا به عنوان مجلسی که یکی از اصول آن اخلاق است نباید چنین رفتارهای توهین آمیزی صورت بگیرد در هیچ مرامی به ویژه اصولگرایی توهین به دیگران پذیرفتنی نیست.

یوسف نژاد تصریح کرد: اگر اهانت به چهره هایی که دارای وجهه اجتماعی هستند، در جامعه باب شود، مجلس از مسیر اصلی خودش منحرف می شود؛ چون به این ترتیب هر کس بخواهد به این توهین ها پاسخ دهد، مجلس به مجلسی برای تضاد و مقابله و ایجاد جو روانی منفی تبدیل می شود که درست نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ivhjd 15 بهمن 1387
مثل رسایی مثل آنکس که نداند و نداند که نداند در جهل مرکب ابد الدهر بماند است اگر اطمینان دارند خاتمی مورد استقبال مردم واقع نمیشود چرا اینقدر دست و پاچه شده اند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.305 seconds.